Keodji Mothalmankkeum Himekyeowon Aphawado

Munira Extreme! Dats wut they call me once upon a time..
My father always warned me about "over doing it"
But, actually, I cant help it...
Ohohoho!

Harineh.. gue telah belajar 2 bende.
1. I really need to balik kampung every week no matter wut (since maseh lg single mingle and rumah macam sejam jerk perjalanan)
2. Tido is the only thing yg gue suker buat kalau busan to the max...

Owh2.. I made a boo-boo again... huhuhu...

Betul kater dat certain sum-one --> baik elak nanti kalau jd paper, we got no one to blame but ourselves...

Ape yang patut gue buat yelah... stop worrying and live more!

Bak kater seseorg yg lain pulak --> mun, kalau ko terus camneh.. ko akan kene heart attack!

Gue raser memang dah kene pown... Ohohoho!

Oke2. Dah... Stop dah.. Capute!

0 comments:

Copyright © 2009 - Being Me - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template