gue being gue



Subhanallah.. What a week to go through..
Drama everywhere..

Eventho aku tak tahu aper akan jadi for the rest of the week..
But.. rasernyer.. Semalam adelah kemuncak segaler drama..
I just wanna crawl in my bed and sleep..
Pergh! Letih!
Sinar2 kebizian melampaui batas2 normal kehidupan!
Balik dari kerja...
Otak aku memikirkan --> cemaner nk abeskan pekerjaan aku yg super duper byk neh!
Even kawan aku dok ngomel sebelah pon aku tak pasan..
aper tah yg dier ngomelkan
Kejap2 aku raser macam nak menitik dah air mater.. *sob*
Tapi aku tahan gak...
Tamaw arr hilang macho!

Pergh! Dalam keadaan macam neh pon aku nak cover..

Takper... Bersangka baik dengan dugaan

Kesenangan akan datang selepas kesusahan..

Fainnamaal usri yusra...

InsyaAllah...

0 comments:

Copyright © 2009 - Being Me - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template