Tetibe memilih kaler

Terexcited Sebentar



Cuber korang tgk boss aku ckp aper kat aku...



Maka.. aku disuruh men game...jadi.. bukanlah salah aku kalau aku men game ...
Masalahnyer.. game aper aku nk main? Ahahahaha! *poyo aku neh*

Jadi tadi aku surf2.. sekali aku jumper ader satu blog neh ckp pasal warna aper yg best utk majlis nanti...

A'ah ek... aku belom exactly decide lagik....

Haritu aku pi survey kedai mak andam... ader baju kaler putih dgn pink... CANTEK BANGAT!!! Tapi.. pokcik plak tak suker... Isk isk! (akceli kalau boleh aku taknak jugak kaler pink2.. sebab aku tak suker samping kaler pink)

So, dalam pemikiran aku ader kaler :
a. maroon and gold
b. navy blue and silver
c. dark green and white (dgn kaler ala2 kayu lawo dah neh)
d. gold and grey...pergh giler zaman technology.. hahaha

0 comments:

Copyright © 2009 - Being Me - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template