Munira being with a PASSPORT~~ *woohoo!*

What a day to describe "LETEY"..

Scene 1: Pukul 7.45 pagi

M : Aku dah bertolak! Kamu sudah bangun ka belom?
F : Arrr... Dah bangun tapi belom mandi...
M : Haiya! Aku sampai dalam 10 minit lagi.. mandi cepat!
F : Haa... yer lah...

20 minit kemudian..

M : Aku dah sampai!
F : Aku belom pakai baju! Aku perlu 20 minit!
M : Astaga! Aku bersiap pon lagi cepat! Hish!

Scene 2:

F : Mun2, tengok kaki aku kene paku! *sambil mengangkat kaki ke depan mukaku.. tsk
tsk*
M : Aku tak perlu tengok ini semua *your foot is in my face..did you know dat?*.
Cepat pakai stokin bagai!

Scene 3: Di kantor JPN

Akak kantor : Adek kene tunggu lagi 2 jam untuk surat beranak.. sebab adek dari
Negeri Sembilan...
M : Awal.. lagi tak buleh ker kak? Kejap lagi sembahyang Jumaat..
Akak kantor : Ni lah yang paling cepat dek...
M : Haiyaa!

F : Johor.. system dier lebey advance dari N9 sebab tuh buleh dapat cepat..
HAR3x
M : Demn... (+_+)"

Scene 4: A&W selepas solat Jumaat setelah puas menunggu mcm loser makan burger sorg2

B : Korang nak buat aper passport?
M : Uuuu.. Kitorang nak kawen lari kat Siam! *guling2*
F : Ceh! Tak hingin!
M : Huuuu.... Cold! Hik2x :P

0 comments:

Copyright © 2009 - Being Me - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template