Freewill

Me and My Own Freewill




Akhirnya aku pon menamatkan kehidupan aku di Sentul dan sekaligus menamatkan kehidupan di LAVA. Huuuu.. satu kelegaan...

Now.. I'm trying to organized myself again.
1. Bilik dah kemas & sapu
2. Notice Board dah pasang
3. Post it dah beli
4. Barang2 dah dikotakkan
5. Baju-baju dah dihanger
Haaa... barulah nampak seperti rumah orang bukan macam sarang tikus.

My "significant other" already started his new job.
Bukan main happy lagi dapat laptop baru siap extended monitor... Ceyy...
Rezeki betoi! Jeles gue! Hmph!

Barulah aku buleh memfokus kepada urusan2 lain yang tertangguh...
At least aku dah setelkan hantaran akak aku (bunger jer la..)

1 comments:

Anonymous said...

tak jelesh pasal flexi hour ke? :p

dok setelkan hantaran kaklong, jgn lupe hantaran sendirik ;)

Copyright © 2009 - Being Me - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template