My Big Fat Wedding

Me And My Wedding To Be



Oke2.. Gue adelah sangat malas pada hari malam ini..
Nak sambung bacer documentation *konon2 rajin* memang malas..
Sambung esok jer lah..*haih*

Moh gue bercerita pasal pengalaman balik kampung mertua *aicey*

Hari Pertama : Jumaat : 27 Feb

Sesampai jer kene makan sebijik durian sorang2
Ader orang tuh tamaw makan samer *bwek*
Konsequence dier yer lah gue kepanasan ketika maw tido
Hmph!

Hari Kedua : Sabtu : 28 Feb


Esok pagi pulak terlajak tido sampai pukui 9!!!
Gue memang tidak menonjolkan ciri2 menantu mithali.. *haih*
Lepas makan sarapan and tgk ibu mertua ku wat kuih..kitorang pon bertolak ke bandar

Akhirnyer jumper jugak aper yang kitorang carik...

Petang kitorang pegi dusun...Akceli seram... naper tah (sorry dear)
Nyamuk besau2... Bese la kebun (Si Tunang yg cakap)
Kami pulang dengan 2 biji durian..

Malam gue dgn Encik Tunang pegi beli McD menggunerkan voucher courtesy dr kaklong..
Tapi gue dgn Encik Tunang makan burger yang super besar yg dibeli di kedai tepi jalan..
Yum2 sedap oke!

Hari Ketiga : Ahad : 1 March

Pukul 8 gue dah ader kat bawah! Hehehhe!
Tengok2 Encik Tunang tengah sedap tido kat depan tv sambil emaknyer membuat kuih..

Owh2! Gue udah tahu gimana maw buat karipap layer2 tuh!
Wahaha! Siap ader resepi rahsier lagik..

Sebelom balik.. kitorang pi amek Pelangi Best sebotol dua and ibu mertua ku siapkan karipap super best itu dalam bekal yang gue telah abeskan sebelom sampai seremban..
Ahahahah! Takper.. mama bleh masak yang mentah nyer :P



Do you know how excited I am dear? *hehe*

1 comments:

Anonymous said...

comel lah ini budak.. hahaha.. apsal la tak ckp seram.. ptt la tak nak duduk dlm keta... hahahaha.. ape la..

Copyright © 2009 - Being Me - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template